Jun 24, 2019

PRVI UTISCI O DONEGAL ČETKAMA ZA ŠMINKANJE

Iako je sajt kozmetikaiparfemi.rs već godinama unazad dobro poznato mesto za onlajn kupovinu proizvoda poljskog brenda Ingrid, činjenica je da je njihov asortiman tokom prošle godine proširen i nekim novim imenima među kojima je našu pažnju posebno privukao još jedan brend koji nam dolazi iz Poljske, Donegal. O njihovim proizvodima smo pisale OVDE , međutim ovog puta sam na test stavila četke za šminkanje, po kojima je ovaj brend, između ostalog, i poznat. Iako je dizajn četkica izuzetno primamljiv, ipak s obzirom na to da se po prvi put susrećem s njima, priznajem nisam očekivala mnogo. Već sa prvim šminkanjem bila sam prijatno iznenađena.


Najpre moram napomenuti da nemam apsolutno nikakvih predrasuda prema četkicama, u smislu da mi zaista nije bitan brend, jer imam i recimo skuplju Inglot četkicu, imam i kineske gde je set koštao manje više kao ta jedna Inglotova, a koje su mi se pokazale jednako dobro, tako da bih rekla da nisam neko ko sudi o proizvodu na osnovu etikete. Prilikom odabira trudila sam se da izberem pre svega oblik četkica koje nemam u kolekciji, dok sam se namenom bavila kasnije, ali sam na kraju došla do toga da to budu dva različita tipa četkica za lice i jedna za oči.

Prve dve četkice su iz Donegalove JUNGLE kolekcije i veoma mi se dopao njihov dizajn sa drškom koja je obojena finim prelazom između nude i pastelno plave nijanse. Uz sve to drška je mat, tako da im sve to daje neki malo luksuzniji izgled. Treća četkica je iz QAL kolekcije karakteristične po dršci sa štampom mermerne šare, ali me izvedba, odnosno sama štampa nije impresionirala. Ako je to uopšte bitno. Sve četkice su jako lagane, u najpozitivnijem mogućem smislu.


Kosa, ali punija četkica za blendanje senke je sasvim slučajno došla do mene, s obzirom da sam ja na osnovu slike na sajtu poručila nešto drugačije, nešto što je bliže kosoj četkici za ajlajner. Srećom došla je ova, koja već posle prvog isprobavanja dobila moje veliko wow.
Zatim, ja o pljosnatoj četkici za tečni puder nisam ni razmišljala mnogo i nisam je smatrala potrebnom u mojoj kolekciji dok nisam videla video Tati i Skota Bernsa i njegovo nanošenje korektora ovakvom četkicom, tako da sam tada i odlučila da bih želela da isprobam četkicu takvog oblika.
I treću sam odabrala jer me nešto u njenom obliku podsetila na četkicu za hajlajter brenda Anastastia Beverly Hills, koju sam viđala u videima bjuti jutjuberki i koja mi je negde ostala na nekoj listi želja. Da, liči, ali zapravo i ne toliko, što na kraju nije bitno. Tako da je praktično svaka ova četkica imala svoju priču u startu, a svaka ta priča je nosila određena očekivanja.

Sve četkice se izuzetno lako peru, uz malo tople vode i sapuna bukvalno se bez imalo muke skine svaki proizvod. Četkicu za blendanje senke sam koristila nekoliko puta, sa dosta tamnim senkama i nisam primetila da je ostajala obojena posle pranja. Takođe, ono što je meni jako bitno kod pranja jeste da nema ispadanja dlaka ili menjanja njihove forme. Rekla bih da prilikom pranja četkica nimalo nisam nežna, tako da se uvek radujem četkicama koje sve to dobro podnose. Prala sam ih već nekoliko puta,i bukvalno su posle sušenja kao nove i ono što je još bitno suše se prilično brzo.



Četkica iz QAL kolekcija (redovna cena 499 dinara, trenutno je nema na stanju na sajtu) je izuzetno mekana i nežna, blago zaobljena, i definitivno može da bude korišćena za mnogo više nego samo za hajlajt. Takođe, hajlajt treba uzeti dvosmisleno jer je zbog svoje veličine izuzetno praktična za hajlajt i setovanje dela ispod oka, odnosno precizniji rad sa kamenim ili praškastim puderima, ali hajlajter, kao sjaj, gde daje jedan fin, suptilan finiš, tako da sam vrlo lako u ovoj četkici prepoznala multifunkcionalan alat za šminaknje. Gotovo je idealna za sve nas koji imamo oštrije crte i manje lice, jer lako koncetriše proizvod na određeni deo, blenda ivice a ne zahvata druge delove lica, na koje idu druge vrste proizvoda. Ukoliko volite konturisanje proizvodima u kamenu, a imate jasno izražene, oštre, podignute jagodice kao ja, onda mislim da bi uz blage kružne poteze mogla da odigra i tu funkciju.


Kosa četkica za nanošenje senke je gusta, ali prilično mekana i, da to tako kažem široka četkica. Ja je koristim za nanošenje i blendanje senke u spoljašnjem uglu oka, gde mi gotovo savršeno 'iscrta' taj spoljašnji ugao. U zavisnosti od položaja njome se može blendati spoljašnji ugao ili pregib, ali bi oni sa manjim kapkom mogli da kažu da je četkica malkice veća. Ipak, što se tiče mog oka, ona je savršena. Izuzetno je laka za rad, mekana ali dosta gusta tako da senku blendam bez imalo muke. Mislila sam da će mi taj kosi ugao biti problematičan, ali čak naprotiv rekla bih da je ovoj četkici to prednost, barem kada je u pitanju moj oblik oka i veličina kapka.



I konačno, pljosnata četkica za nanošenje pudera (redovna cena 639 dinara). Standardnog oblika i veličine ali ono što sam primetila i jako mi se dopalo je da u donjem delu ova četkica ima punoću ali kako se sužava ka vrhu ona je sve tanja, tako da je sam vrh uzak i precizan. Četkica je čvrsta, gusta ali iznenađujuće mekana tako da je fina za rad, lepo nanosi proizvod, ne ostavlja za sobom tragove, ali ja svakako volim da uklonim višak proizvoda i dodatno sjedinim puder sa kožom pomoću sunđera, za potpuni 'flawless' finiš.

Sa sajta kozmetikaiparfemi.rs sam do sada probala veliki broj proizvoda i većinu smatram izuzetno kvalitetnim proizvodima u tom cenovnom rangu, redovno ih koristim i vraćam im se kao jeftinijim a dobrim alternativama nekim skupljim proizvodima (na primer Mineral Silk & Lift je puder kome se uvek vraćam i mom tipu kože radi gotovo istu stvar kao moj Dermablend). Ipak, usudiću se da kažem da su ove četkice apsolutno moj favorit i omiljena stvar koju sam do sada probala sa sajta. Jedva sam čekala da ih probam, uživam u njihovom korišćenju, odličnog su kvaliteta, lake za održavanje, lagane za rad, sve dlake su na mestu posle četvrtog pranja, tako da ako ćemo iskreno, jedva čekam da probam još koju. Možda da testiram OVO 3 u 1 čudo od četke? Hm, videćemo!

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly