May 29, 2019

DA LI JE REVOLUTION RENAISSANCE ILLUMINATE NAJLEPŠA PALETA HAJLAJTERA IKADA?

Renaissance Illuminate je verovatno jedna od najlepših paleta hajlajtera koje sam ikada videla i u koju sam se zaljubila već sa prvim njenim predstavljanjem, toliko da sam više želela pakovanje nego li sam hajlajter. Pakovanje je dizajnirano tako da bukvalno svaki segment podilazi najdubljim ženskim slabostima, počev od romantične plišane torbice u kojoj dolazi paleta do same rose gold palete koja izgledom asocira na starinske ručne tašnice i pudrijere. Međutim, da li je i proizvod u paleti zaista tako sjajan i zavodljiv?


Iskrena da budem, na osnovu slika na interentu, očekivala sam da će pakovanje biti veće, međutim ubrzo sam shvatila da je i ovo prilično veliko, odnosno u njemu je i više nego dosta proizvoda kakav je hajlajter. U pakovanju se dobija 14g proizvoda, što je poređenja radi količina prizvoda (bronzer + rumenilo+hajlajter) koju dobijate u Golden Rose Metals Sculpting paleti (u kojoj tačnije imate 3x4.5g, odnosno 13.5g). Ako se osvrnemo na pojedinačne hajlajtere recimo Revolution Glow Hearts hajlajteri imaju 10g. Znači, saberi, oduzmi Renaissance Illuminate paleta gramažom nikako nije mala. 

Sama paleta dolazi u tri varijante Radiant in Rose, Blissful Bronze i Gleaming Gold. U svakoj paleti se nalazi 3 nijansi hajlajtera od svetlije ka najtamnijoj, a svaku od paleta prati poseban ton. Radiant in Rose je ružičastog podtona, Gleaming Gold je žuto zlatna, dok je Blissful Bronze verovatno i paleta koja bi meni najviše odgovarala zbog bronzane nijanse, ali sam na žalost napravila pogrešan izbor i uzela zlatnu, odnosno Gleaming Gold paletu. Ipak, nisam se pokajala zbog svog izbora najpre jer do sada nisam imala hajlajter ovog tona, a zatim i jer me ta žuto zlatna nijansa jako podsetila na Rijanin Trophy Wife.


Ono što sam odmah primetila je da se tekstura i pigmentacija dosta razlikuju od većine hajlajtera koje imam. Jako su pigmentovani i iskreno su me podsetili na one sjajne senke u paletama koje mi neki volimo da upotrebimo i kao hajlajtere. Čak šta više pigmentacija je i bolja nego kod nekih senki. Sjaj koji se dobijaja je više satenski jer su šljokice zaista sitne nego li tipičan šljokičasti hajlajt. Uz malo istraživanja sam otkrila da mi je izuzetno glatka, mekana tekstura hajlajtera bila čudna i drugačija jer se radi o presovanom šimerastom puderu, što je pored klasičnih, kremastih, tečnih i pečenih hajlajtera, zapravo četvrta varijanta hajlajtera koji probam. Ipak, nemojte zaboraviti da će vam ovaj hajlajter pored sjaja ostaviti i dosta boje na licu, pogotovo ako ga nanosite tapkanjem prstima, kao ja, što nekima može biti i problematično, i nesimpatično.


Upravo ta pigmentacija je nešto zbog čega se ovaj proizvod smatra multifunkcionalnim jer svakako može biti upotrebljen i kao senka. Radiant in Rose se vrlo verovatno pored toga može koristiti i kao rumenilo sa satenskim finišom, dok Blissful Bronze i kao letnji bronzer ukoliko volite malo JLo sjaja u ovoj regiji. 

Gleaming Gold nijanse idu od najsvetlije bež nijanse sa zlatnim šljokicama koja će biti fin hajlajter za unutrašnji deo oka ili hajlajt ispod obrva, iako ja mogu da vidim sebe da je koristim tokom zimskog perioda, kada sam svetlija. Rekla bih čak i da se je ova nijansa poput onih duohromatskih senki pa tako pod jednim uglom izgleda srebrno, tj. belo, dok pod drugim izgleda žuto, odnosno zlatno. Srednja nijansa je previše žuta za moj ukus, i verovatno ću je koristiti kao senku, dok će mi treća toplija nijansa, starog zlata više odgovarati tokom leta. U suštini, najviše mi se dopada nijansa zlatne koju dobijam mešanjem sve tri, ali zbog šare, tj. reljefa samog proizvoda jako mi je žao da to radim često jer hajlajteri nisu međusobno odvojeni pregradama pa se prelaskom četkice mrljaju i nijanse na prelazima.

Zbog izuzetno mekane teksture hajlajteri se (barem za sada) truse potpuno zanemarljivo kada prelazim preko njih četkicom (pa čak i kada to radim namerno malo grublje). Pokušala sam sa dve četkice mekom Cala četkicom za blendanje senke i nešto grubljom kineskom četkicom i nijedna nije izazvala trusenje. Ovi hajlajteri daju jedan fin, kontrolisan metalik sjaj tako da bih rekla da je i sam proizvod, kao i pakovanje, nešto potpuno drugačije od svega što sam očekivala od hajlajtera.



Standardna cena paletice je 1.150 din ali sam je ja uzela na popustu koji je Alexandar Cosmetics imao za Noć veštica, i tada je koštala 850 dinara što je u rangu sa cenom nekih Glow Hearts hajlajtera ili Revolution Supreme triom, i to je ok, jer realno se dobija dosta proizvoda, multifunkcionalan je proizvod, veliko ogledalo i prelepo pakovanje. S druge strane, kada je puna cena u pitanju rekla bih da za taj novac ili uz mali dodatak možete kupiti i bolje hajlajt palete poput hvaljene REVOLUTION Ultra Pro Glow palete (1380 din).
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly