Oct 1, 2018

DA LI JE BYPHASSE DEMELANT ZAISTA SPAS ZA LOKNE?

Iako su Byphasse proizvodi za negu lica odavno upoznati, sa onima za negu kose do sada se nisam susretala. Drugi Naissus Blogger Fair doneo je jedno zanimljivo dvofazno pakovanje za kovrdžavu kosu u spreju. Iako pomalo komplikovanog imena, ovaj sprej je ostavio jasan utisak, i to na dva tipa kose.




Byphasse Demelant Express je namenjen nezi kovrdžave kose jer olakšava češljanje i stilizovanje. Sadrži dve faze, pa je neophodno mućkanje pre upotrebe. Sadrži i aloe veru, a svi dobro znamo njen učinak što se nege tiče. Meni se čini da je jesen pravo vreme za proizvode ovog tipa, zato što je kosa izložena vetru, a još uvek nije sakrivena ispod kape, pa je neophodno posebno se pobrinuti za nju. Iako nemam kovrdžavu kosu, razumem da je često teško održavati je u dobrom stanju i da se potraga za kvalitetnim proizvodima maltene konstantna.

KAKO SE KOD MENE POKAZAO?

Najpre napominjem da sprej koristim već 3 - 4 meseca i da je potrošeno oko pola. Kako mi se čini, koristiću ga još dugo zato što se prilično sporo troši. Upotrebljavam ga iako je moja kosa ravna, a ne loknasta, zato što uprkos tome uviđam neke dobre efekte.

Ipak, recenziju počinjem iz ugla moje ćerke, koja ima upravo dugu i kovrdžavu kosu. Na njenoj kosi sprej koristim nakon pranja, dok je još mokra. Nekoliko prskanja je uvek dovoljno da se postigne efekat. Ono što smo nas dve htele jeste prvenstveno da joj se kosa lako raščešljava, zato što u poslednje vreme sve češće imamo problem sa umršenom kosom i čupanjem dok ja pokušavam da je dovedem u red. Mogu da kažem da je taj problem itekako rešen - njena kosa se veoma lako raščešlja, a uz to ostaje nežna i meka nakon sušenja. Dodajem i da prilično lepo, suptilno miriše, iako to njoj sigurno još uvek nije od nekog značaja. Još jedno obećanje je ispunjeno - lokne su zaista definisanije i samim tim lepše izgledaju, tako da mogu da zaključim da se super pokazao u ovom slučaju.

Što se tiče moje, manje-više ravne i guste kose, lepo se pokazao kao regenerator. Kosa je zaglađenija i mekša  i definitivno je lakše razčešljam, čak i kada ne koristim nikakav drugi regenerator/pakovanje. Praktično je to što se ne ispira i što se može koristiti kako na mokoj, tako i na suvoj kosi. Generalno, meni je, osim naravno samog efekta proizvoda, uvek veoma bitno koliko se lako i brzo koristi i koliko je pogodan za razne namene i upravo zato dodajem ove karakteristike.


Jedina negativna stvar koju sam primetila do sad je glomaznost pakovanja. Velika boca je pomalo nezgodna za držanje dok se nanosi na kosu. Mislim da bi manje bočice, sa oko 200 ml proizvoda bile mnogo praktičnije i zgodnije ne samo za držanje već i za recimo transport tokom putovanja.

Da li znate za još neki sličan proizvod koji podjednako dobro "radi" na više tipova kose?


[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly