May 17, 2018

MOJA JUTARNJA NEGA LICA U 4 KORAKA

Kada sam posle novembarskog Naissus Blogger Faira dobila čitav niz proizvoda za negu lica nekoliko meseci sam pokušavala da ustalim svoju jutarnju i večernju rutinu nege. I dok je sa večernjom to bilo nekako jednostavnije, priznajem da sam se sa jutarnjom dosta mučila pa su neki proizvodi imali svoje on i off faze, toliko da su neki od njih koje sam u određenom proizvodu obožavala, sada potpuno isključeni iz jutarnje rutine. 



1. Skinology mleko za čišćenje lica sa hamamelisom

Prvi korak je čišćenje lica mlekom koje se pokazalo kao odlično ne samo za čišćenje lica od nečistoća već i prilikom skidanja šminke. U fazama kada imam oštećenja kože (suvoća, bubuljice i rane od starih bubuljica kojima se nisam oduprla) čini mi se da je nijansu jače i javlja se blagi osećaj peckanja. Kružnim potezima nanosim 2-3 pumpice proizvoda zadržavajući se na delu oko nosa i bradi gde mi je koža sklona mašćenju i zadržavanju nečistoće. Pri tom strogo izbegavam osetljivo područje oko očiju. Zati tuferom skinem višsak proizvoda i obavezno isperem vodom, iako to nije obavezan korak. Mleko odlično čisti lice i posle njega ostaje blagi mastan film koji hrani kožu. 


2. Eucerin DermatoClean micelarna voda

Eucerin micelarnu vodu sam poslednju uključila u jutarnju rutinu između ostalog jer joj je jedna od tih 3 u 1 funkcija i to da pored čišćenja obavlja i ulogu tonika. Iako odlično skida šminku ovde je potpuno sporedno to koliko je i da li je jaka ili ne, jer koristm jako malo vode na tuferu, čisto da očisti i eventualno zaostale nečistoće posle Skinology mleka ali i da tonira kožu i vrati joj svežinu. Sa njom prelazim i preko područja oko očiju i očnih kapaka, čime je konačno očišćen i taj deo lica. 


3. Caudalie grožđana voda

Sledeći korak jeste grožđana voda koja je tu kako bi hidrirala kožu lica i vrata i vratila joj neophodnu svežinu. Ovo je definitivno korak koji posebno volim jer gotovo odmah u ogledalu vidim kako lice postaje probuđeno i sveže, ten je ujednačeniji a koža lica divna i nežna na dodir. Što se tiče upotrebe, krajnje je jednostavna. Naprskam celo lice u 2-3 poteza sa nekih 20-30cm udaljenosti i sačekam da koža upije proizvod bez ikakvog tapkanja ili utrljavanja. Za to je potrebno 15,20 sekundi do pola minuta. Proizvod je lagan i ni jednog trenutka nisam imala osećaj peckanja ili zatezanja. 


4. Olival Ekstra Hidratantna Krema

Najpre moram reći da je meni lično ovo najdraža ambalaža jedne kreme za lice jer je praktična i nemam problema sa zavlačenjem kreme u nokte, već jednostavno istisnem onoliko proizvoda koliko mi je potrebno. Krema je srednje gustine i lako se utrljava a odmah ostavlja prijatan osećaj hidratacije. Posle par sekundi čini se kao da je postala nijansu gušća na licu i ostavila fin, baršunasti film koji se prilično dugo zadržava. Nema masnog osećaja, niti težine iako i posle par sati mogu da kažem da pod prstima osećam proizvod na licu. 


Olival Čarobno ulje

Ovaj proizvod trenutno nije deo moje jutarnje rutine ali je bio redovan tokom čitave zime. Početkom proleća na to mesto je došla Olival krema, tako da je ulje ostavljeno po strani. Ulje ima jako prijatan miris, veoma blag i letnji. Upija se iznenađujuće brzo i posebno mi se dopada to što nijednog trenutka nema masnog, uljanog osećaja na koži. U trenutku hrani kožu koja odmah postaje neverovatna mekana i nežna. Ne zatvara pore i ne stvara iritacije, čak naprotiv tvrdim da je u više navrata umirilo upale na koži. Za celo lice mi je potrebna 1 do 2 pumpice, a najveća zamerka ide na račun pumpice na ambalaži koja je prilično kruta i neuredna i prvom prilikom ću proizvod premestiti u bocu sa pipetom.

Koliko koraka ima vaša jutarnja neka i koje proizvode koristite?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly