Jul 12, 2018

UPOZNAVANJE SA NOVOM MULTIACTIV BIOLOGICAL NOĆNOM KREMOM

Kada sam bila mlađa i kada sam malo ili nimalo znala i razmišljala o kozmetici, Multiactiv sam smatrala brendom koji koriste vršnjakinje moje mame, zbog čega sam imala određenu dozu poštovanja prema njemu i pomalo čeznula za godinama kada ću se konačno i mackati njihovim kremicama. Godinama kasnije, na pragu svoje 30-e u svoju večernju rutinu uvrstila sam jednu od njihovih novijih kremica iz Biological linije. I dok sa ostalim proizvodima u noćnoj nezi imam on-off faze, Multiactiv noćna krema sa uljima avokada, jojobe i soje, uz dodatak ši butera i meda je i pored početnog neoduševljena mirisom postala neizostavan deo. Iznenađeni? Ne bih rekla. 

O proizvodu

Krema dolazi u plastičnoj ambalaži od 50ml na kojoj sem podatka da se radi o noćnoj kremi za sve tipove kože i da u sastavu sadrži avokado, ulje jojobe, ši buter, soju i med, te da je 97% sastava prirodnog porekla nema mnogo dodatnih informacija. Informacije o proizvodu i potencijalni učinak za kožu su navedeni na kutiji. 

Po mom mišljenju kada bi se boja ambalaže birala na osnovu mirisa proizvoda onda bi ova krema bila dobar primer tog spoja. Krema miriše na prirodu, prirodne sastojke, biljke, osvežavajuće i možda ne na sve blage puderaste mirisa na koje smo navikli od krema za lice. Meni se u prvom trenutku miris nije dopao, ali sada posle gotovo 2 meseca korišćenja ne samo da sam se navikla, već mogu reći i da mi izuzetno prija.


Moj utisak

Krema je izuzetno fine i glatke teksture i već na prvi dodir je jasno da je će biti veoma lagana. Mala količina je dovoljna za čitavo lice i sama sam nekoliko puta 'preterala' sa količinom koju sam uzela pa sam je sa radošću spustala i niz vrat. Teksutra kreme je takva da me je podsetila na izgled jogurta u čaši, glatka i, ma koliko ovaj epitet zvučao čudno u ovom kontekstu, sočna. Zaista ima izgled nečega što će kvalitetno hidrirati kožu. Razmazuje se lagano i upija veoma brzo, ostavljajući tek blagi, gotovo neprimetan film na površini kože. Iako sadrži 3 vrste ulja nemam osećaj masnoće i težne na licu čak šta više svaki put kada je nanesem osetim neku vrstu svežine, čemu, priznajem doprinosi i taj miris prirode. 


Poslednjih meseci sam u svojoj nezi dala prednost proizvodima koji doprinose elastičnosti i hidrataciji kože lica i drago mi je da se ova krema našla u toj mojoj rutini. U poslednjih nedelju dana primetila je da mi ujutru lice mnogo svežije, izgleda odmornije a koža je nežnija i elastičnija. Ono što, takođe, želim da pomenem je da mi krema nije izazvala nikakve iritacije, niti sam primetila da su mi pore zatvorene, što svakako ima veze sa činjenicom da je krema izuzetno lagana na licu. Krema koju sam koristila pre Multiactiv noćne kreme je imala podjednako dobar učinak za moju kožu, ali bih rekla da je bila teža, zbog čega dajem prednost Mutiactiv Biological kremi. 

Osim toga cena je itekako pristupačna (636 din) a i same možete videti koliko sam malo kreme potrošila za mesec i po dana svakodnevnog/večernjeg korišćenja. 

Zaključak

Ukoliko je vašoj koži potrebna krema koja je lagana, upija se veoma brzo, od koje se ne sija lice i ne ostavlja osećaj masnoće, a pored toga i odlično hidrira kožu onda imate moju preporuku za Multiactiv Biological noćnu kremu. Kao što sam rekla namenjena je svim tipovima kože i verujem da bi se lepo pokazala većini. Ujutru je lice svežije, zdravije, odmornije. Jedino na šta sam ja morala da se priviknem je taj njen miris, ali ova krema nema efekta na vaše borice, jer joj to i nije namena, ali će učiniti da vaša koža, takva kakva jeste izgleda lepše i sjajnije. Bez lažne skromnosti, ja je obožavam!


Da li ste probali neki proizvod iz Bilogical linije i koji je vaš favorit?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly