Jul 15, 2018

NEW IN + TIPS & TRICKS ZA USPEŠNU ZAFUL KUPOVINU

Kada je u pitanju kupovina na bilo kom sajtu jedno je sigurno... Ne znate šta ste naručili dok poštar ne pozvoni dva puta. A gotovo sam sigurna da ništa nije toliko razočaravajuće kao kada otvorite paket koji toliko čekate i onda u njemu stigne nešto što ne možete nositi. Najveći problem sa kineskim sajtovima je što ne možete biti sigurni da je slika koja predstavlja proizvod zaista fotografija tog proizvoda a ne nekog sličnog sa interneta. Zbog toga sam ja razvila neke svoje taktike prilikom kupovine na sajtu Zaful kako bih na kraju dobila maksimum za cenu koju platim. Ipak, ne mogu da tvrdim da nekada jednostavno ne ispoštujem ništa od toga i naručim nešto bez razmišljanja jer mi se eto, baš toliko dopada. 




ČEKAJTE PROMO PERIODE

Kada je u pitanju kupovina na Zafulu uvek pratim promo periode sa popustima i akcijama (ja sam sve komade iz ovog teksta naručila u okviru promo perioda Zaful 4th Anniversary), tako da priznajem da se trudim da izbegavam sajt dok ne otkrijem neku stvarno dobru akciju. Najčešće je to FREE SHIPPING period kome se najviše radujem, jer je inače ova opcija dostupna za narudžbine iznad 49$. Zatim najpre listam deo sa komadima na popustu i pre svega se trudim da u takve šoping ture ne ulazim sa nekom početnom idejom, već se trudim da na akciji pronađem stvari koje najviše odgovaraju mom stilu i sve ono što mi se dopadne stavljam u korpu ili na wish listu. Tek kad završim sa pregledanjem ulazim na listu i sklanjam ono što mislim da ću najmanje nositi ili za šta imam najmanje potencijalnih kombinacija. Takođe, ako imam više komada u nekim netipičnim bojama za mane najpre sklanjam one koje ne bih nosila. 




ČITAJTE RECENZIJE NA SAJTU

Zaful vam zapravo nudi prilično dobar način da proverite da li će ono što naručite stići do vas u željenoj formi, a to su review-i pored svakog proizvoda. Svakako da kada su u pitanju noviteti na sajtu gotovo je sigurno da nećete imati nijednu recenziju, zato sačekajte malo ili jednostavno rizikujte. Međutim, kod proizvoda koji su popularni svakako ćete imati i na stotine recenzija. Ne budite lenji i pročitajte ih i pogledajte fotografije. O, da meni lično su recenzije sa fotografijama mnogo bitnije nego one u kojima se proizvod opisuje na slepo, zato uvek najpre proverim takve komentare.

Upravo ovaj moj trik je došao do izražaja prilikom moje poslednje kupovine na sajtu. Bela haljina sa prve slike je bila novitet na sajtu i nije bilo nijedne recenzije. Pored toga, već sam znala da su beli komadi odeće i inače jako rizični jer postoji velika šansa da budu providni. Ipak, model mi se dopao, naručila sam je i da, providna je. Ipak, kada sam sada proverila na sajtu, dodata je jedna recenzija sa fotografijom (ista haljina, u crvenoj boji) i u potpunosti je pozitivna, a s obzirom da je na francuskom upotrebila sam google translate i devojka je čak navela da haljina nije providna. Izgleda da providnost ipak zavisi od boje. Ja sam na žalost odabrala goru opciju.

S druge strane kupaći kostim sa karnerima je bukvalno moja najbolja kupovina na Zafulu ikada. Osim što je model prelep, kvalitetno je urađen, materijal je prijatan, odgovara mi u potpunosti, čak su i umeci u gornjem delu prilično dobri. Ovako uspešnoj kupovini su doprinele i recenzije na sajtu koje sam strpljivo listala i pregledala pre nego sam kliknula 'naruči'. 



OBAVEZNO PROVERITE MERE

Bilo da nosite S, M ili L obavezno proverite tabele sa merama, iako i one često mogu biti prilično nesigurne, ipak vas prilično dobro mogu usmeriti ka veličini koju treba odabrati. Lično sam između veličina xs i s ali sam sa sajta naručivala i M veličinu baš zato što mi se prema merama učinilo da će mi ona više odgovarati nego S. I bila sam u pravu. Generalno odeća sa kineskih sajtova može biti prilično čudna, pa je tako bela haljina sa prve slike u S veličini apsolutno odgovara mojim merama grudi, struka i kukova ali je nijansu kraća nego što mi odgovara, ipak uz pravu postavu sigurna sam da ću je nositi jer mi je zaista po svim drugim merilima odlična (naravno, uz došivenu postavu). S druge strane, kombinezon je odličan i što se tiče veličine i što se tiče materijala koji je apsolutno neprovidan, a naručila sam ga u istoj, S veličini. Kao što vidite i veličine zavise od komada do komada tako da ne zaboravite da kod svakog pojedinačno proverite i ovu stavku. 


SHOP IT HERE: Cami Ruffles Wide Leg Romper

PRELISTAJTE ZAFUL INSTAGRAM STRANICU

Instagram stranica Zafula je odličan izvor informacija ukoliko vas zanima kako neki od njihovih najpopularnijih modela izgledaju u stvarnom životu. Svakodnevno repostuju fotografije devojaka koje nose njihovu odeću pa pored toga što ćete videti kako neki komad stoji možete proveriti i tu tako instagramsku stavku - da li je neki komad fotogeničan. Tako ćete i videti šta je trendi, šta se nosi, koji komadi su trenutno aktuelni i slično. To vam može biti dobra smernica za kupovinu i olakšati snalaženje među bezbroj komada odeće dostupnih na ovom sajtu. 

Da li vam se dopadaju moji trikovi i da li imate vi neki koji bi meni pomogao prilikom internet kupovine?


No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly