Nov 7, 2017

MATIRANJE I FIKSIRANJE! INGRID PROFESSIONAL TRANSLUCENT LOOSE POWDER

Ne mogu da kažem da imam mnogo iskustva kada su u pitanju beli, odnosno providni, puderi za setovanje lica. Od samog početka su mi privlačili pažnju, najpre na slikama na kojima su poznate holivudske dame uhvaćene sa čudnim belim prahom ispod očiju, a zatim i kao magični prah u koji se kunu poznate jutjuberke. Ingrid Professional Translucent Loose Powder je bio moja prilika da testiram puder ovog tipa i da vidim kako će se on pokazati na mom licu i da li mu je on zaista potreban. 

Proizvod sam koristila kod gotovo svakog šminkanja proteklih 6 meseci i slobodno mogu reći da je u susretu sa mojom suvom kožom lica bilo i uspona i padova ali kada sam naučila da ga pravilno doziram, shvatila sam da je postao deo moje rutine.


Iako je ambalaža samog pudera plastična, ona ne izgleda tako. Jako je simpatična, manja nego što se možda očekuje, minimalistička kakve inače i volim, sa taman dovoljno podataka o proizvodu koji sadrži. U njoj se nalazi 10g proizvoda, što ne zvuči mnogo, ali s obzirom da se pokazalo da je za setovanje malo dovoljno, onda budite sigurni da će trajati dugo. Meni je puder sa sajta kozmetikaiparfemi.rs stigao početkom leta, korišćen je redovno, kod svakog večernjeg šminkanja, preživeo je mali incident i opet imam utisak da izgleda kao da je tek načet.
Kada otvorite kutiju čeka vam mala pufna, koje izgleda kao da je od pliša ili nekog sličnog materijala. Sve skupa nije ništa impresivno, ali je dobro ne bacati je iz dva razloga. Prvo što može biti odlična prva pomoć kada pri ruci nemate drugi 'alat' za rad sa puderom, i drugo drži pod kontrolom proizvod koji izlazi kroz rupice.
Zatim vas čeka rešetkica koja se nalazi kao kontrolor koliko će proizvoda izaći. Desilo mi se da mi je jednom prilikom ispala pri pokušaju da malo proizvoda naspem u poklopac i bukvalno sam imala proizvod svuda po stolu sa šminkom, što je u najmanju ruku ogroman nered. Ipak, kasnije nisam imala takvih problema, sem što sam u toj situaciji eto ostala bez određene količine proizvoda.



Kako ja koristim puder?

Malo proizvoda preručim u poklopac a zatim malom četkom pokupim dosta proizvoda. Lupim četkicu o ivicu ogledala kako bih se otarasila viška proizvoda (što je zapravo mnogo proizvoda, bukvalno mali beli oblačić oko četke) i setujem šminku. Uglavnom predeo ispod očiju i čelo. Puder istog trenutka matira delove na koje se nanosi, a pokazalo mi se da drži šminku na mestu i po čitavo veče. Ipak, kako je moja koža lica suva, njoj ionako nije potrebno previše matiranja.

Rekla bih da je prah na dodir jako suv, što je i logično kada se uzme u obzir da fiksira i matira. Ipak, ako je vaša koža inače suva a prethodno je ne hidrirate kožu, imaćete osećaj zatezanja na mestima gde je ona posebno osetljiva, a puder će naglasiti suve delove. Ako međutim, nahranite svoju kožu, koristite malo proizvoda i uz laganu ruku, ovaj puder će uraditi fin posao i na vašoj koži. Moj predeo ispod očiju je jako kritičan i posle korektora za prikrivanje tamnih kolutova, dolaze puder pa korektor za prosevtljivanje pa tek onda ovaj puder za setovanje i nisam primetila da se uvlači u sitne borice.

Ne nanosim ga na čitavo lice zbog straha od refleksije kod fotografisanja, već samo u trougao ispod očiju (i eventualno čelo i bradu) pa i kada se reflektuje to izgleda kao fino hajlajtovanje ovog dela (naravno ukoliko ne preterate sa prahom).

Najčešće sam ga koristila na Ingrid Ideal Matt Mattifying puderu, sa kojim se zaista pokazao lepo, dok mi se u kombinaciji sa Elixir Flawless puderom ne dopada jer jednostavno imam osećaj kao da je sve to preteško za moju kožu.

Generalno, Ingrid Translucent Loose Powder redovno koristim pa je sasvim logično da je moj krajnji utisak o njemu pozitivan. Najbitnije je da pronađete svoju meru i još bitnije da ne preterujete, jer će i malo proizvoda na vrhu četkice uraditi ono čemu je puder namenjen.

Da li ste probale već ovaj puder? Kako s pokazao na vašoj koži?


A post shared by Get Sparkly - blog o nakitu (@get_sparkly) on

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly