Mar 9, 2017

BORN PRETTY STORE ČETKICE KOJE INSTAGRAM OBOŽAVA

Bilo da se radi o nakitu, bilo da je reč o beauty alatkama, činjenica je da pred mnogima od njih pokleknemo zato što tako dobro izgledaju na instagramu. Kombinacija bele i zlatne nikada nije izgledala tako divno, sofisticirano i romantično kao u eri društvenih mreža pa ne čudi da sam poklekla pred ovim setom Born Pretty Store četkica, za koji sam odmah znala da pored njegove praktične strane donosi i osveženje na moj sto sa šminkom.


Prva stvar koju sam primetila kada sam otvorila paket bio je jak i ne baš prijatan miris koji je podsećao na miris neke vrste lepka ili farbe. Tako intenzivni, neprijatni mirisi zaista mogu uticati na sve dalje utiske tako da sam brže bolje oprala četke u nadi da će izčeznuti. Ali to se desilo samo delimično, bio je manje intenzivan ali i dalje prisutan. Shvatila sam da miris potiče najverovatnije od farbe ili laka za inače drvenu dršku, a kako su mi se četke jako dopale i kod korišćenja i vizuelno, nadam se da će miris kroz nekoliko pranja i nestati potpuno.


Kao što rekoh četke su mi se dopale, ali da krenemo redom... Set se sastoji od 10 četkica namenjenih nanošenju proizvoda za lice, od toga je 5 četkica većih dimenzija za tečni puder, rumenilo i bronzer dok je preostalih 5 namenjeno preciznijim 'radovima' odnosno za korektor, konturisanje, eventualno za hajlajter ili blendanje senke.
Ono što mi se najpre dopalo je činjenica da i te takozvane veće četkice nisu glomazne, pa lepo zalaze bukvalno u svaki deo lica i gotovo da nema potrebe menjati ih za manje.
Četkice su, kao i uvek, odlično urađene. Čvrste su, bukvalno nijedna jedina dlaka ne ispadne tokom pranja, ma koliko da sam bila (namerno) gruba sa njima. Radi se o četkicama od veštačke dlake koje kupe dosta proizvoda a ne truse čak ni onu šminku koju su druge, naizgled nežnije četke takoreći mrvile i razbacivale na sve strane. Takođe, primetila sam da uz pomoć njih uspevam da izvučem maksimum pigmentacije i iz onih proizvoda koji su me inače mučili. Tu posebno mislim na Ingrid rumenilo iz Face Contouring trija koje se nikako nije pokazivalo na mom licu dok nisam isprobala zaobljenu četkicu iz ovog seta i otkrila da neka šminka zaista zahteva pravi alat za rad da bi bila najbolja svoja verzija.


Set skoro da možemo podeliti u parove prema obliku i načinu sečenja dlake. Pa tako imamo dve veće i dve manje četkice sa zaobljenim vrhom, klasičnu i uglastu; dve veće i dve manje četke sa ravno sečenim dlakama, klasičnu i uglastu; i po jednu manju i veću četku sa zašiljenim vrhom.
Lično za manjom, takozvanom preciznom četkom sa kupastim vrhom i posegnem kada dodajem senku ispod donjih trepavica ali za većom ovakvom četkom nisam posegnula bukvalnom nijednom. Istovremeno bih dodala da su ove, zašiljene četke i na najtvrđe iz seta, da tako kažem. Gotovo preoštre, iako to ne znači da se sa njima ne može raditi, ali ne bi bilo na odmet da su mrvicu mekše. Mala kupasta je pored nanošenja senke na donji deo oka, fina i za nanošenje istog proizvoda u spoljašnji deo kapka, ali zbog svoje čvrstine nije pogodna za bilo kakve pokušaje blendanja. Međutim, set sadži i četku za to.

Mala sa zaobljenim vrhom je idealna za sjedinjavanje proizvoda na oku, iako je malo veća za bilo kakve precizne radove u pregibu. Kada smo kod manjih četkica rekla bih da su preostale tri iz ovog dela seta prilično slične i namenjene istoj stvari a ti je utapkavanje kremastih proizvoda za lice, kakav je korektor, dok one kojd su uglasto sečene koristim i za nanošenje hajlajtera na vrh jagodica. Za ove tri četkice (mala ravno sečena, uglasta ravna i uglasta zaobljena) volela bih da su nijansu kraće jer bi onda bile praktične za rad na očima, ali kako ovo i jeste set namenjen licu, to im se i ne može uzeti kao zamerka.

Veće četkice su ipak moj omiljeni deo seta, jer bih rekla da bukvalno sve odgovaraju mojim crtama lica. Ravno sečena četka je uspela da istisne sunđer iz moje rutine šminkanja, i shvatila sam da je ta stalna bitka sunđer naspram četke samo pitanje faze u kojoj se nalazim, ili mi se više dopada finiš koji daje jedan ili drugi alat. Međutim ovom četkom tako lepo utapkam tečni puder, bez ružnih linija ili isticanja pora ili praškastog završetka, tako da nemam potrebe za dodatnim sjedinjavanjem sunđerom.


Podjednak favorit su mi i dve zaobljene četkice, uglasta koja kao da je sečena po meri mojih jagodica i uglova lica, i klasična zaobljena četkica kojom proizvod nanosim koncentrisano i precizno bez da mi površina četkice zahvata i deo lica na koji ne želim da nanesem bronzer ili rumenilo. S obzirom na veličinu odlične su za konturisanje, a zbog gustine i kraćih dlaka odlične su za rad sa kremastim proizvodima. Četkica za rumenilo je idealna jer je dovoljno čvrsta da pokupi dovoljno proizvoda ali dovoljno nežna da ga ravnomerno rasporedi po licu. Inače, više puta sam imala problema sa ružičastim rumenilima koja se jednostavno ne pokazuju na mom licu, međutim prijatno sam se iznenadila kada su ove zaobljene četke uspele i u tome.


Kao i uvek do sada Born Pretty Store je dokazao da su radnja koja zavređuje pažnju onih koji vole da tokom šminkanja upotrebljavaju pomoćna sredstva kao što su četke. Smatram da one nisu neophodne da bismo se lepo našminkale, ali je šminkanje sa njima mnogo zabavnije. Ovaj set osim što ispunjava tu svoju funkciju, izgleda jako dekorativno i lepo, a najbolje od svega što nećete imati problema sa čišćenjem drške koja se, iako bele boje, lako briše i čisti od šminke. Tako je i sa samim četkama, uz pomoć sapuna ćete je očistiti očas posla. Jedini dosadan deo posla je samo to što se suše malo sporije, valjda zbog gustine samih dlaka. Apsolutno odlična ocena pre svega ide većim četkama dok su manje recimo samo nijansu manje neophodne. Znate već, ne bi se primetio njihov nedostatak kada ih ne bi bilo.

ZA CENU OD 11.70$ (oko 1300 dinara) DOBIJATE 10 ČETKICA, ŠTO JE DOBRA POGODBA KADA SE UZME U OBZIR DA SU JAKO PRAKTIČNE I DA ĆETE IH SIGURNO KORISTITI. MOŽETE IH PORUČITI OVDE A UZ NAŠ KOD VIT10 DOBIJATE 10% POPUSTA NA SVE NJIHOVE PROIZVODE KOJI NISU VEĆ NA POPUSTU.    POSETITE I INSTAGRAM PROFIL BORN PRETTY JEWELRY I BUDITE U TOKU SA NOVITETIMA SA OVOG SAJTA.

5 comments:

  1. Replies
    1. Da, a da ne volim cetkice, uzela bih ih i samo kao dekoraciju, jer si bas, bas lepe 😚

      Delete
  2. I mene otkad privlače upravo ove, lijepo ih je samo gledati kao ukras :D haha :) ali izgledaju i kvalitetno svakako :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A stvarno su pravi ukras... Preporucujem posebno vece cetkice, odlicne su i jako prakticne... A lepe 😁😚

      Delete
  3. Jao,četkice su prelijepe,ne sumnjam da su odlične i za korištenje :-)
    <3
    Bez riječi sam ostala,post je odličan kao i svaki do sad!
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Follow Us @get_sparkly