Oct 1, 2016

BORN PRETTY STORE CETKA ZA SMINKANJE

O mindjusama sa sajta Born Pretty Store smo vec pisale u prethodnom tekstu, medjutim ono po cemu su oni sigurno poznatiji su oprema za nail art i cetke za sminkanje. Cetke po uzoru na dizajn poznatih brendova se mogu naci u setovima i pojedinacno a iskustvo pokazuje da kvalitetom ne zaostaju za zvucnim imenima koja nisu u startu okarakterisana kao 'kineska kopija'.


 Ukoliko ste ljubitelj sminke odmah cete znati da je ova cetkica uradjena po uzoru na jako popularne Real Techniques cetke. Karakteristicna drska sastoji se iz dva dela, roze-metalik i mat-crnog za koji bi se moglo reci da je od neke vrste gume. Valja reci da cetkica ima odredjenu 'tezinu' pa ne odaje utisak jeftine kopije, ukoliko vam je to bitno. Na prvi pogled moze delovati manje nego sto se ocekuje na osnovu slike ali vec kod prvog koriscenja shvaticete da i nema potrebe da taj tip cetkice bude veci.
Cetka je sinteticka, sa fino zaobljenim vrhom. Pri pranju skoro da nije ispala nijedna dlaka sa cetke, iako, priznajem  pri pranju namerno nisam bila nimalo nezna. Iako sam na pocetku bila spremna da kazem da ovo nije najmeksa cetkica koju sam koristila,  posle drugog pranja promenila sam misljenje. Za tako gustu, u osnovi prilicno cvrstu cetkicu, sada mogu da kazem da je dosta mekana i nezna.


Kada je cetkica stigla nisam bila potpuno sigurna kako bih je koristila, iako sam vec dugo na listi zelja imala bas taj RT model. Na umu sam imala setovanje predela ispod ociju ali sam onda odlucila da sa njom pokusam da uradim sto vise stvari - tecni puder, korektor, setovanje korektora, konturu, hajlajter. Verujem da svaku cetkicu mozemo koristiti na vise nacina i volim da svaku isprobam sa sto vise proizvoda. Jako mi se dopalo kako se pokazala kod nanosenja tecnog pudera, dok mi se za korektor ipak vise dopada efekat koji dobijam sa sundjerom. Generalno setujem samo korektor i T zonu, i za to je sasvim korektna, ako se samo vrhom pokupi dovoljno pudera. Posebno mi se dopada kako se pokazala kod konture, meni su 'senke' na licu prirodno naglasene pa je ovakva manja cetka odlicna za njihovo isticanje. Za hajlajter bih se ipak odlucila za manju cetkicu s obzirom da volim kontrolisan i naglasen sjaj na vrhu samom vrhu jagodica.
S obzirom da sam u smikanju kao i svaka prosecna devojka, potpuni amater, ovoj cetkici bih rekla DA, i dolazim u iskusenje da se okusam sa nekim od podjednako popularnih setova sa Born Pretty Store sajta.


Trenutna cena ove cetkice je 3.99$ (oko 430 dinara) sto je znatno jeftinije od Real Techniques cetkica i svakako fer cena za kvalitet koji dobijate. Ovu cetku mozete poruciti OVDE. Ukoliko iskoristite nas kod VIT10 imate 10% popusta za sve proizvode koji nisu vec na popustu, u ma kojoj kategoriji na sajtu. Mi smo ovu cetku kao i mindjuse narucile 23.8, a na datu adresu (Babusnica/Pirot) su stigle 22.9, sto znaci da su 'putovale' citavih mesec dana. Zbog toga je u ovom slucaju bolja varijanta naruciti set ili nekoliko proizvoda kako ne biste samo jednu cetku cekali toliko dugo. Kao sto mozete videti na sajtu isporuka je besplatna, a od vrednosti porudzbine zavisi da li cete platiti carinu.



No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly