Mar 29, 2016

NAJPOZNATIJI CITATI O NAKITU

Nakit može biti simbol ili uspomena, ali isto tako i tema o kojoj se mnogo razmišlja i govori.Od bižuterije do dijamanata, nakit je poznata imena navodio na citate koji se prepisuju i pamte...

Umetnici svih vrsta, ali i oni koji to nisu, imali su šta da kažu kada je o nakitu reč. Mnogo ili malo, jeftino ili skupo - stavovi su različiti. Čvrstoća dijamanata i osobine ukrasa drugih vrsta poslužile su i za neke velike misli, koje su obuhvatile mnogo šire oblasti od one koju zauzima sam nakit.



Nakit je kroz istoriju često nošen kao simbol moći kojim su se slale poruke. Interesantno je što su u različitim periodima uglavnom muškarci nosili nakit. Očigledno je da su kroz istoriju krune bile među signalima koje su slali ljudi visokog ranga.
Medlin Olbrajt

Za mene je dodavanje aksesoara najzabavniji deo spremanja. Ne mislim da se ne možete osloniti na nakit ako želite da popravite haljinu koja ne izgleda tako dobro. Volim nakit i torbe više od svega. 
Ana Kendrik

Delovi jezika, kulture, pejzaža, hrane i dizajna koje otkrivam širom sveta mogu se pronaći u svakom komadu nakita koje posedujem.
Ivanka Tramp

Srećna sam kad dobijem bilo kakav komad nakita. 
Keti Prajs

Muškarci, budite pažljivi sa nakitom. Nekada već i malo može značiti previše.
Ešton Kučer




Odlučila sam da sam apsolutno protiv nakita. Zato je sve što imam lažno. Nema razloga posedovati prave dijamante. Ljudi ionako misle da su pravi.
Liza Mineli

Luda sam za nakitom; kupaćim kostimima i nakitom.
Kendis Svopnel

Ovo je malo neprijatno reći i lična je stvar, ali od kad sam napunila 12 godina, jednom mesečno idem u omiljenu juvelirnicu i probam prsten svojih snova.
Dženifer Lav Hjuit

Moderni dizajneri baš vole da se pokažu, a i mnogo mladih ljudi to voli. Kod bižuterije se uvek radilo o tome da budeš primećen, a ne diskretan.
Džudit Miler

Uvek mi se činilo da dijamant koji poklanjam lepše sija nego onaj koji uzimam za sebe.
Mae Vest




Moj suprug mi je poklonio ogrlicu. Lažna je. Tražila sam lažnu. Vreme je takvo da ne želim da oko vrata imam nešto vrednije od svoje glave.
Rita Rudner

Svih ovih godina radio je svoj posao. Nije me vodio u iskušenja. Podsećao je mog muža bezbroj puta na zabavama da je vreme da se ide kući. Bio je pratilac koji me opušta na večerama. Bio je moj statusni simbol u svetu materinstva.
Erma Bombek, o svom venčanom prstenu

Više volim ruže na stolu nego dijamante oko vrata.
Ema Goldmen

Sva umetnost je autobiografska. Biser je autobiografija školjke.
Federiko Felini

Zdravlje je pravo bogatstvo, a ne srebro i zlato.
Mahatma Gandi

Zlato ne može biti čisto, niti ljudi mogu biti savršeni.
Kineska poslovica


Follow Us @get_sparkly