Dec 2, 2018

ROSEGAL LOOKBOOK: ŽUTA JAKNA

Rosegal je sajt za koji ste sigurno čuli, ako ne drugačije a onda barem kroz njihove saradnje sa blogerima. Na samom sajtu se pored odeće, obuće i modnih aksesoara može pronaći i dekoracija za kuću. Praktično i ovaj kao i većina sličnih sajtova će vas uvući da pored onoga zbog čega ste posetili sajt, zalutate u beskrajno skrolovanje i na kraju kupite i ono što vam nije potrebno. Kakvo je moje iskustvo sa kupovinom na Rosegalu?





Ja bih svoje iskustvo sa sajtom nazvala polovičnim. Do sada sa imala dosta sreće sa kvalitetom garderobe sa ovog sajta, veličine su manje-više u redu, s tim da je ova jakna u M veličini a ja sam generalno neko ko nosi između xs i s. Ono čime se ja ipak najčešće vodim su mere na sajtu ili eventualno utiscima kupaca. Ipak, za mnoge predmete nema utisaka, posebno ako se radi o novitetima, tako da ćete tu svakako ostati u mraku. Druga stvar koja je meni jako irtantna je da na sajtu nije naznačeno uvek kada je predmet rasprodat (jednom prilikom sam poručila plišanu igračku koja je na sajtu bila dostupna, kako je porudžbina čekala nekoliko dana obratila sam se korisničkom servisu koji je predložio zamenu. Zamenila sam za istu u drugoj boji koja je na sajtu obeležena kao dostupna i ponovo sam bila obaveštena da ni te igračke nema na stanju. Tražila sam refund koji je izvršen bukvalno u roku od pola sata. Slična situacija se desila i sa saradnjom. Prvi izbor su bili krzneni prsluk i torba koji su na sajtu bili dostupni, ali sam posle par dana obaveštena da zamenim proizvode jer prvobitni izbor nemaju na lageru, tako da ako želite da vam komadi budu odmah poslati obratite pažnju da čekirate opciju prority dispatch). Čini mi se da sajt ne drži najbolje korak sa najnovijim trendovima ili da jednostano do Rosegala stiže ono što se ne proda na sestrinskim sajtovima. Zato na ovom sajtu morate dobro da se potrudite kako biste pronašli ono što je aktuelno, ono što je dostupno u manjoj veličini i ono što će biti poslato odmah. 

Kvalitet jakne je sasvim solidno, detalji su fino odrađeni, boja nije reviše jarka a veličina je klasičan S (definitivno ne M). Radi se o komadu koji će uneti jednu finu energiju u svaki monotoni autfit i izgleda jako trendi, moderno i ovog prvog decembra prosto vapi za prolećem. 

Jakna trenutno nije dostupna na sajtu ali vam nudim nekoliko alternativa sa Rosegala. 

Similiar HERE, HERE and HERE.

PLEASE USE CODE RGBF1 FOR 25% OFF. 
It's time for Rosegal Crazy Shopping Day! Click here





No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly