Oct 21, 2018

OKTOBAR JE ZA OPUŠTANJE UZ POSEBAN DODATAK TOPLIM KUPKAMA

Ako ste tokom leta stalno bili na nogama, u gužvi i često van kuće, jesen je pravo vreme da se se svi primirimo i opustimo. Hladni dani nas sve češće ostave u toplini sobe, a sa tim prirodno dolazi i da obraćamo više pažnje na sopstveno blagostanje i negu. Vruća kupka je nešto što meni prvo pada na pamet kad je relaksacija u pitanju, a drvena četka za kupanje je jedan retro momenat koji biste mogli da imate u kadi.


Zapravo, četka za kupanje je nešto što mi je do nedavno izgledalo potpuno strano i nepotrebno. Ipak, negde mi je u sećanju ostao prizor neke dame u kadi punoj pene, sa upravo jednom drvenom četkom. Takva slika mi je tad kad sam je videla u nekom filmu ostavila utisak da kupka može biti jedan poseban ritual opuštanja, a isto mislim i danas. Zato sam i sa sajta kozmetikaiparfemi.rs poručila ovu drvenu četku sa dve strane - jedna je za piling, a druga za blagu masažu.

Strana koja je namenjena za piling izgleda poput prave četke i nekima može biti previše gruba, ali meni nije - baš mi odgovara takva vrsta stimulacije nakon što sam tokom dužeg perioda koristila klasičan sunđer za kupanje. Mislim da je korisna zato što,osim uklanjanja mrtvog sloja kože, definitivno potpomaže bolju prokrvljenost. Druga strana ima nekoliko kuglica koje nežno masiraju. Meni se čini da je ona zgodna za svakodnevna masiranja butina ili drugih delova tela koji su problematični kod osoba sa celulitom. Ja ga imam u nekoj minimalnoj meri i tek ću da ispitam da li će svakodnevna masiranja ovim delom četke imati nekog učinka.




Sama četka je dugačka, tako da sigurno olakšava da dođete i do nedostupnih delova tela bez nekih savijanja i akrobacija. Upravo zato što je dugačka, možda će nekima biti glomazna za rukovanje i odlaganje. Ona ima omču od kanapa na kraju, pa sam je ja okačila na kukicu iznad kade.

Napravljena je od drveta i to mi se baš dopada, zbog tog prirodnog momenta. Mislim da ne bih ni poručila četku da je npr. od plastike. Naravno, videćemo kako će se to drvo ponašati u narednim mesecima u čestom kontaktu sa vodom.

Sve u svemu, ja sam za sada vrlo zadovoljna njome. Cena ove četke je na sajtu oko 800 din, a imate i još jednu, jeftiniju verziju. Imam utisak bi ona odgovarala svima koji žele da u sopstvenom kupatilu naprave neku vrstu SPA ugođaja.

Šta kažete, šta mi je još potrebno za potpunu spa relaksaciju?
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly